CINE SUNTEM? New Design Composite

MOTTO: SOLUȚIA PROVOCĂRILOR

Valoarea face diferența, valoarea creează dependența!

     Când crezi în tine și îți depășești limitele!

     Activitatea a început în anul 2002 și este una complexă, începând cu producția și finalizând prin comercializarea produselor noastre, atât pe plan intern cât și pe plan extern. Activitatea se desfășoară în spațiile proprii, într-o zonă industrială care a luat amploare în ultimii ani, aflată într-o poziție strategică, vis-a-vis de Vama Pitești, în capătul autostrăzii București-Pitești.

     Societatea noastră este o afacere de familie, pornită din nevoia și dorința arzătoare de a îți construi o viață mai bună și mai prosperă, atât pentru tine și familia ta, pentru angajații noștri, cât și pentru cei din comunitatea noastră. Încă nu știi cu certitudine ce te așteaptă în această călătorie, dar știi ce iți dorești și unde vrei să ajungi! Dumnezeu ne-a dăruit multe șanse în viață , însă șansa de a ne completa unul pe celălalt, a reprezentat și baza succesului firmei noastre. Cu multă încredere, perseverență, determinare, efort și mai ales credință, am reușit să construim o afacere care a depășit granițele țării noastre.

     Gama noastră de produse s-a diversificat în timp, în funcție de nevoile clienților și se dezvoltă în 4 mari direcții:

1. Produse realizate din rășină poliesterică nesaturată armată cu fibre de sticlă:
– rezervoare din poliester de mare capacitate având ca destinație implanturile mari de alimentare cu apa, pentru zonele defavorizate,
– rezervoare simple sau izolate cu spumă poliuretanică, pentru industria chimica,
– scrubbere pentru instalații chimice,
– mini-stații de epurare si tratare a apelor uzate,
– fose vidanjabile,
– toalete ecologice,
– cabine modulare izolate cu spuma poliuretanică, pentru paza si protecție, comerț, birouri de șantier, stații PECO,
– paravânturi auto,
– alte repere pentru piața liberă

2. Soluții pentru un mediu fără noxe, un mediu mai curat:
– Producția și comercializarea de AdBlue® – marcă înregistrată a V.D.A.

3. Producție și comercializare produse de îngrijire și curățenie auto:
– antigel auto,
– antigel instalații industriale,
– apă demineralizată,
– degivrant auto,
– lichid de curățire parbriz, formula vară/iarnă.

4. Dezinfectanți (biocide) pentru igiena umană și suprafețe inerte:

– Alcool sanitar MEEDSAN,
– Dezinfectant pentru mâini, varianta lichidă
– Dezinfectant pentru mâini, varianta gel
– Dezinfectant pentru suprafețe

     Încă de la început, compania noastră și-a propus îmbogățirea gamei de produse oferite, iar de fiecare data ne-am prezentat în fața clienților cu modele și produse noi, anticipând nevoile clienților noștri, atu-urile noastre fiind: eficiență, rapiditate, eficacitate, flexibilitate, adaptabilitate rapidă la schimbări, urmărire continuă a valorii oferite clientului (tangibilă și intangibilă).

     Succesul de care ne bucurăm se datorează în special valorilor care au ghidat politica companiei și care înglobează spiritul, filozofia și practicile zilnice ale companiei noastre, principii care au stat la baza relațiilor noastre cu clienții, partenerii și angajații noștri.

     Atu-urile noastre:
– capacitate de dezvoltare rapidă;
– adaptabilitate rapidă la schimbări ;
– eficiență și flexibilitate, adaptate la exigențele pieței;
– urmărire continuă a valorii oferite clientului(tangibilă și intangibilă);
– construirea parteneriatelor pe termen lung, bazate pe încredere și respect reciproc;
– suntem o organizație bazată pe valori, centrată pe oameni și condusă de rezultate.

     Promisiunea de Valoare

Constă în:
– Sprijinul constant pe care îl oferim clienților în atingerea propriilor lor obiective și ținte;
– Produse de cea mai bună calitate; 
– Raport corect între calitate și preț.

     Strategia de Marketing

Aceasta este în continuă mișcare, în raport direct cu evoluția și noile cerințe ale pieței. Obiectivele pe care ni le-am propus, sunt în concordanță cu doua concepte:

SMART
– Specifice
– Măsurabile
– Acceptate
– Realiste
– Timp bine precizat

CEI 4C 

CERINȚELE CLIENTULUI – conceperea tuturor elementelor unui produs sau serviciu, astfel încât rezultatul final să satisfacă pe deplin necesitățile și exigențele clientului.
COSTUL SUPORTAT DE CLIENT – valoarea pe care o reprezintă pentru client și ne referim aici, nu numai la valoarea financiară, ci și la celelalte valori intangibile oferite( timpul necesar achiziționării, răspunsuri la oferte rapid, informații transmise în timp real – TIMPUL COSTĂ BANI).
COMODITATE – Livrarea produselor și serviciilor către client pentru a se facilita ușurința cumpărării.
COMUNICARE – ne vom asigura că toți clienții cunosc beneficiile produselor și serviciilor noastre, precum și modalitatea de obținere a produselor.

     Politica de abordare a companiei noastre este de marketing relațional, și mai mult decât atât, pornește de la vizarea nediferențiată a segmentelor de clienți până la vizarea personalizată pe client, corelând foarte bine costul suportat de client cu cerințele și așteptările acestuia, în așa fel încât să fim accesibili pentru toate segmentele de clienți.

     În același timp , compania noastră a manifestat o preocupare permanentă privind dotarea cu echipamente și instalații performante, implementarea permanentă de proiecte noi, realizarea de investiții noi și moderne, a urmărit continuu mărirea și diversificarea parcului auto, tocmai pentru a oferi clientului un serviciu complet, adăugând astfel o nouă direcție de dezvoltare și anume transportul produselor.

     CINE SUNT CLIENȚII NOȘTRI?

     Clienții noștri sunt cei care au înțeles că:
– Timpul petrecut pentru a remedia probleme, este timp pierdut și nu mai poate fi recuperat niciodată!
– Au înțeles diferența dintre a cumpăra și a cumpăra ”informat”!
– Sunt cei care știu că „ieftin” este, de fiecare dată, foarte scump!
– Sunt cei pentru care economisirea și chibzuința sunt alegeri DE FĂCUT IMEDIAT, SUNT ALEGERI INTELIGENTE!
– Sunt cei care au ales să cumpere cea mai bună calitate la cel mai mic preț!